Valborg







Godmorgon! Igår var det Valborg så det kändes ganska ok att missa träningen, och det var just det jag gjorde. Istället mötte jag upp Sofia, vi träffade Zoe, Tess och en massa andra tjejer. Vi chillade med dom ett tag och skulle till en hemmafest, men det blev lite konstigt sen och blablabla. Dom andra skulle någon annanstans men jag och Sofia pallade inte så vi gick på bio istället lite spontant. Vi gick och såg Project X. Fett awesome.
Vi kom hem runt halv 12 och då var jag faktiskt ganska trött så vi chillade vid datorn ett tag sedan gick vi och lade oss. Nu är jag vaken hemma hos Sofia, ska vänta tills hon vaknar sen äter vi väl lite frukost osv.
Få se vad som händer idag, är fett taggad på att träffa någon men vet inte vem bara... Men ah vi får se hittar väl antagligen någon, PUSS!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0