The first cut is the deepest

Tjoo på er!
Igår var en bra kväll, träffade Alexandra, Marcus, Kalle och Oliver på dagen vid bk och var med dom. Sen stack jag och Alexandra därifrån och träffade Magda och åkte och solade, sen åkte vi hem till Elsa. Vi åkte till slussen och träffade Ida, Celine, Richard och Alex. Var med dom och blablabla, sen gick vi hem till Alex och var där en stund medan dom typ åt..? Men ah sen stack vi iallafall till tigerburen och träffade några. Sen stack vi hem till Magda där jag slagga. Najs kväll var det iallafall!

Idag vaknade jag upp hos Magda, vi chillade hos henne fram till kvällen då vi drog och träffade Lara, Sabina, Bella, Ingeborg, Corinne, Kollis, Jocke, Abel och Alvaro. Det va chill men jag stack runt 9 för skulle inte komma in då min portkod går ut 10, och jag har inga nycklar + bas på mobilen. Man ba great en förstörd kväll! 
Är iallafall hemma nu men funderar på att dra ut igen. Vi får se om jag pallar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0