Sanningar om mig

Jag hatar när vuxna stönar. Tycker det är irriterande och äckligt, haha.
Vädret kan göra mig irriterad, hatar när det är för varmt eller för kallt.
Har svårt för att lita på folk, då menar jag verkligen svårt. Dem enda jag faktiskt litar på är nog Tilde, Sofia och Magda.
Säger jämt saker och kallar folk saker som jag egentligen inte menar. Säger "Jag älskar dig" till folk som egentligen inte betyder ett skit... Vilket är lite synd.
Jag skäms inte över mig själv. Är mig själv i alla väder...
Viktigaste egenskapen hos en kille är att han är rolig. Vill kunna ha kul med min pojkvän, allt annat spelar inte så stor roll. Fast ska jag vara ärlig är utséendet ett stort plus. Vilket egentligen är helt fel tänkt. :(
Jag är lite av en hund har jag märkt...
Folk brukar jämt skämta om mig på min bekostnad, gör dock inte så jättemycket. Kan bjuda på mig själv ganska hårt ibland.
Jag har 5 bröder, har dock aldrig träffat 2 av dom. Planerar inte att göra det heller.
Blir lätt beroende av saker och kan haka upp mig på dom i evigheter. Just nu är det cute couple som gäller, stalkar dom som fan.
Jag har ingen pappa.
Jag har svårt för att släppa in folk, känns lite som att jag har en mur. Hatar att dela med mig av saker som händer i mitt liv, med min familj osv. 
Jag bodde i Jour-familj i 5 månader. Det var nog bland de bästa samt värsta sakerna som hänt i mitt liv. 
Personen som vet mest om mig heter Sofia. Hon vet verkligen allt, vi pratar dock inte riktigt just nu.. Not sure why..
Ju mer jag skriver här desto mer emo blir jag. :(
Jag har ganska svårt för att ens räkna folk som mina vänner, vilka är egentligen ens vänner nu för tiden?
Kom precis på att jag älskar Tilde sjukt mycket och att jag är glad som har henne. Hon älskar mig trots mina brister, fel osv. Hon vet saker om mig som bara Sofia vet .. Vi bråkar ibland men hon är fan bäst.
Ibland vill jag bara bryta kontakt med alla och se vilka som egentligen bryr sig tillräckligt för att komma tillbaka till mig. 
Jag bor mer hos mina vänner än hos mig, standard är att sova hos Tilde eller Magda. Det har alltid varit så, hatar att vara hemma haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0