Lär känna mig typ

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1, samma som jag fortfarande är i. 
Vad tycker du om kärlek? de suugeeeer.
När kramade du någon sist? Igår kväll
Saknar du någon speciell person? haha om jag gör.
Har du svårt för att bli kär? ah, gillat en person bara och det fuckade upp sig totalt ju... fast det typ har börjat ordna sig.
Är du singel? gift med fanny<3
När fick du senast en komplimang? för 10 min sen på sms... det gjorde min dag<3


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: räknas det som att svimma?! isåfall 1.
Hånglat med nån riktigt ful: Nä
Hånglat med fler än 50 pers: neeej haha
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej, är typ inte sån
Gjort något riktigt dumt? ah
Gjort något du verkligen ångrar? mm.
Åkt ambulans? ah
Åkt polisbil? ah, när jag va mindre och inte hittade hem typ.
Gjort nåt olagligt? har väl alla? allt i sverige är fan olagligt.
Fått din mamma att gråta? mm...
Slagit ner någon? nej lol.
Skämts över dina föräldrar? HAHA varje dag
Sagt jag älskar dig och menat det? ja de klart, försöker att inte spilla ordet så mycket som möjlit, fast har hänt att jag gjort de. :/
Tar du droger? nej euuw
Dricker du? nej (MAMMA NU BLEV DU STOLT VA? vet att du läser min blogg.)
Vilka kläder sover du i? naken, haha nej skoja men typ linne och underkläder?
Vad hatar du verkligen? mycket, actually
Varit kär? vet inte riktigt, är fortfarande ung. just nu känns det som JAAA</3 men om några år kanske jag tyckte att det inte va kärlek alls, så ah vet inte
Är du ensam nu? nej
Vill du gifta dig? mm, fast inte för tillfället, men så småningom
Vill du ha barn? kanske, vet inte riktigt


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? mamma med sin jävla powernap
Såg dig gråta? Sofia
Fick dig att gråta? stress och press
Du delade en dricka med? thea
Du gick på bio med? Sofia & alexandra
Skällde på dig? mamma
Sa någonting till dig och vad var det? "är du redan vaken?" /mamma


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ojrweofj kanske
Kramat någon? mm, det va mys
Pussat någon? nä
Köpt någonting? ah
Sjungit? jaa, haha
Saknat någon? ja.


JAG HAR:
Digitalkamera? den e knas
Systemkamera? nej.
Telefon på rummet? nej.
Egen dator? ah, MACBOOK AIR TO THE WIN<3
Könssjukdom? herpes, klamydia, aids of all kinds. haha skoja men blev kallad för aidsbarn förut :-( har dock inte de.
Bra kompisar? jAAAAAA<333333333



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0