Uppdateringen suger

Jag vet att uppdateringen inte direkt varit på topp men det är så mycket som pågår i mitt liv med skolan, dansen, kompisarna och all stress så jag hinner faktiskt inte blogga så mycket! Tro det eller ej.
Tänkte bara berätta det för er samt ge er ett välförtjänat inlägg, ska försöka göra många tidsinställda inlägg när jag har tid så bloggen inte ser allt för död ut.

Idag har jag iallafall inte gjort något speciellt, jag var med Jennifer standard, jag fick henne att smaka iskaffe för första gången och hon älskade det! Woooho säger jag bara! Efter det gick jag iallafall till dansen.

Imorgon har vi utflykt med skolan och det betyder matsäck, mums. Efter det drar jag nog hem och pluggar, måste verkligen komma ifatt med skolan och har ju SO prov på fredag som jag inte pluggat till! Gash var tar all tid vägen? Sen på kvällen har jag friträning men vi får se om jag går dit... Måste verkligen plugga, och ibland går faktiskt skolan före träningen (tyvärr). :(

Ha det bra så länge! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0