Stört!

Blä blev lite stressad nu, eller ah har typ ångest. Men ska försöka att inte tänka på det och leva i minuten istället. Idag ska jag nog bara chilla här tillsammans med Sofia, vi får se om vi pallar dra till Johanna annars får det bli någon annan gång... Imorgon måste jag iallafall förbi min skola och hämta lite böcker och gå förbi min prao och lämna lite saker och be dom skriva under ett papper hihi. Kommer nog inte palla träffa någon kompis osv har ju dans senare på kvällen ju. Juste har funderat lite och kanske ska skaffa guldkort.... Eller ah vi får se, känns väldigt last year och det är typ bara p12or och neråt som har det iår... No offence men det känns verkligen så. Ska fortsätta se 90210 nu puss!



Ful bild men ah förra året... Shiit vad brun jag va då! Nu är jag värsta blekisen men tänker inte sola solarium mer för det va fett skarrigt. Ska försöka åka någonstans i sommar och bli brun, mamma och jag har inga planer för tillfället men vi hittar nog på något. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0