Standard

Hello darlings! Snackar just nu Skype med Malin, standard. Vi är inte så jättesociala men stackarn är bakis så jag tänker inte pressa henne. Har precis öppnat ett paket från några släktingar och det innehöll en massa produkter till huden osv samt pengar! Woooho! 3000 kr vart det. Kanske inte låter så mycket för vissa men för mig är det OTROLIGT mycket pengar... Vet dock inte vad jag ska göra med det. Kanske väljer att betala hela SM resan för pengarna... Eller kanske en framtida dräkt i singel? Eller varför inte bidra pengarna till en iPhone? Tankarna kryllar av idéer, tänker dock vara ansvarsfull och stoppa undan pengarna tills vidare. Ska först se att SM resan KAN bli betald, och att jag KAN få en framtid dräkt och att jag KAN klara mig utan en iPhone. Sen får vi se vad pengarna går till! Pengarna ska dock inte gå på kläder, har redan 500 kr i rikskuponger så det får gå till kläder isåfall!

Vet att det är i Euro men ska till Ex-change imorgon och växla. :]




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0