Standard dag alá Anastasia

Vakna
Skola
Mat
Skola
Vara med någon/Hem
Dans
Hem
Äta
Kolla facebook
Sova

..
Som ni ser så kanske inte det här är en vanlig tonårings schema. Jag dansar väldigt mycket, mer än de flesta jag känner. Det är självklart det bästa som har hänt mig och jag vill absolut inte sluta. Men ibland blir det bara för mycket, med skolan osv. Åh vill bara att skolan ska försvinna. Den förstör bara...

Till nian ska jag iallafall skärpa mig extremt, funderar faktiskt på att lägga datorn åt sidan helt då. Får alltså inte vara inne på vardagar alls. Kommer nog bli att jag gör så. Vet inte hur jag kommer hinna med allt annars! Och får lära mig att skippa vissa dansträningar ibland, skolan är trots allt viktigare och borde vara min största prioritering även om den inte är det just nu.

Nu ska jag duscha, kolla ett avsnitt av 90210 och sedan sova. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0