Sovmorgon = bra

Har sovmorgon idag så jag vaknade precis. Känns riktigt skönt måste jag säga! Börjar inte förens om en timme.
Idag är det fredag och det betyder ju att det är sista dagen i skolan för den här veckan. Känner på mig att idag kommer det bli en bra dag. Det såls kokosbollar hos Bettan idag också så här klagas det inte. 
Efter skolan ska jag träffa Sofia och sover även hos henne ikväll så uppdateringen kommer inte vara på topp, men förhoppningsvis får jag låna hennes iPhone.

Nu ska jag börja fixa mig till skolan, PUSS. 
Fast eftersom min neccesär MED ALLT MITT SMINK är stulen tillsammans med väskan så kan jag inte direkt sminka mig...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0