Now you are being paranoid

Dagen har varit riktigt chill! Bara varit hemma och pratat i Skype med Malin, men det är också jätteroligt. 
Skönt att ha lite hemma-dagar ibland. Imorgon ska jag träffa Sofia och gå runt på stan så yeah. Sover nog hos henne efteråt, myspys! Nu ska jag se big brother resten av kvällen, sen ska jag sova. Skola imorgon wä. 

Ha det bäst! Har växlat SM pengarna nu så på lördag ska jag ge dom till min dansskola, kommer bli en väldigt dramatisk stund... Det är inte varje dag man ger bort en tusenlapp bara sådär. Men förhoppningsvis kommer SM vara värd varenda öre. Kommer bli bästa helgen!



En nervös/ful Anastasia innan hon skulle gå upp på danssgolvet... Mobba inte kläderna, jag och Thea bestämde oss för att försöka sticka ut på våran första tävling HAHA. Vi dansar ju par i street så ah.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0