I've been standing here all alone

Hej hej!
Nu sitter jag vid min gamla dator igen, känns riktigt konstigt även fast det bara gått 2 dagar sedan jag fick min iPhone. Nu har jag ju ännu en "kompis" till min Apple familj som består av två föremål, haha. Vill ändå inte ha fler så det är lungt!

Just nu sitter jag inlåst i toaletten eftersom det är ganska knas hemma just nu. Orkar inte! Men det blir nog bra hoppas jag. Åker ju till Göteborg imorgon så där kommer nog vara en tid att få slappna av och sluta fokusera på alla problem här i Stockholm. För helt ärligt, mitt liv är fuullt av problem. Kan dock inte skriva ut dom på bloggen då dom är för privata och det endast finns EN person som vet om det utom familjen.

Men jag hoppas ni har haft det bra och förlåt för den ytterst dåliga uppdateringen! Vet att jag brukar vara bättre med sånt så därför ska jag göra några inlägg nu ikväll. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0