Bilderna jag lägger ut hos Sofia är nästan alltid ett år gamla... Minst.

Jag ska kanske byta skola. Vet inte om jag har nämt det på bloggen förut. Det är inte bestämt ännu men ah vi får se. Kanske kommer byta till ängby södra, vet inte riktigt. Vi får se. Men skulle vara fett grymt. Gillar inte riktigt min klass. Eller jo Jennifer, Maria, Dione, Elsa b, Alma och vissa killar i klassen. Har inte direkt några problem med resten men känner inte dom typ, eller skulle inte kunna tänka mig umgås med dom eller jag vet inte. Tycker bara att vissa leker så jävla mycket i klassen... 

Men vi får se om jag byter, det är synd för en skitsnäll tjej i min klass ska byta ganska snart och Melissa bytte ju för ett tag sen så ah. Men egentligen why not? Men vi får se, kommer skriva det i bloggen om det blir mer aktuellt. Skulle vara roligt iallafall, ny start osv. Även om jag skulle kunna vänta till gymnasiet och så, men skulle vara roligt nu. Får inte så jättebra betyg i min skola & det är ändå vikigt för min framtid så kanske är det för det bästa. Vill ju inte bli en lodis när jag blir äldre liksom. Fast har höjt mig riktigt mycket sedan förra terminen, har iallafall i hög grad i många ämnen, alla utom slöjd osv som jag inte är bra på... Sen har jag höjt mig från F till ett C i matte så här klagas det inte. ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0