Where have you been

Har precis sorterat alla mina kläder osv, slängt lite som jag inte vill ha kvar osv.
Har ett par supersnygga jeans men som jag tyvärr råkade spräcka på en idrottslektion. Vet inte om jag ska klippa dom till jeans eller bara ignorera hålet (inte så stort, men kanske inte det trevligaste att gå runt med). Gah, panik!

Imorgon ska jag iallafall gå runt på stan med mami, då kanske hon kan hjälpa mig med mitt lilla problem haha.
Ska nog köpa lite vårkläder då var det tänkt, känns som att hela min garderob just nu bara består av vinter saker. Tänker även köpa hem lite smycken osv, har börjat sätta på mig allt mer smycken på senaste tiden.

Har varit lite halvt ledsen hela dagen för en grej som har hänt... Måste dock försöka bättra mig. Orkar inte riktigt vara ledsen, hade ju ett helvete i höstas och nu vill jag bara gå vidare med mitt liv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0