Bitch please.

Du umgås inte med mig längre. Du känner inte mig. Du vet inte vilka jag umgås med längre eller vad jag gör på dagarna. Vi är inte vänner längre. Du känner inte mig. Sluta tro att du gör det. Nej, världen kretsar inte kring dig. Bara för att jag inte är vän med just dig - betyder det INTE att jag inte har några vänner alls. 

Var tvungen att skriva av mig, ok. Hatar verkligen när folk man inte umgås med längre tror att dom vet allt om en. Visst, jag var en viss person då vi umgicks - men folk förändras, som sagt. Jag har definitivt inte samma intressen som jag hade ungefär ett halvår sedan. Jag har en helt annan kompiskrets. Så snälla, sluta fucking tro att du känner mig för det gör du inte!

Ok så nu är jag klar. Var bara tvungen att skriva det eftersom att en viss person tror att jag är samma person jag var en gång i tiden. Aja, ska skita i det och köra mitt egna race. Gillar bara inte när folk går runt och säger att jag är mobbad/inte har vänner bara för att jag inte umgås med deras p12 krets. Det här är inte direkt relevant till en speciell person, men ja. Puss.

Ett normalt inlägg is coming right up!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0