Trött tjej





Godmorgon. Ny vecka, nya möjligheter.
Egentligen är det ju tisdag, men det känns som att det är måndag eftersom att vi var lediga igår.
Idag är det våran senaste dag, det känns väl sådär. Klassråd, A-tid, E-val och Samhällskunskap, följt av spanska, svenska och slöjd. Ändå rätt najs om man tänker efter.

Nu ska jag sätta på mig lite kläder och packa ner alla skolsaker i väskan, sedan drar jag till skolan om ca en halvtimme. Idag har vi våran näst längsta sovmorgon... Yäy... 08.15 here we come.

Kom precis på att jag och Maria ska fixa med våran film i skolan på torsdag, så vi slipper alla förmiddagslektioner och därmed slipper vi redovisa svenska. Känns härligt att kunna förbereda svenskan NÄSTA helg istället för att sitta och stenplugga nu i veckan. Woho!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0