Trött som fan

Hej sötisar.
Är helt slut från dagens träning och inte nog med det har jag ju haft träningsvärk från gårdagens träning så det var ju som att strö salt på såren, haha. Har precis ätit lots of pancakes, Eva och Janne blev typ förvånade över hur mycket jag åt men jag var hungrig och behövde proteiner osv, inte för att pannkakor är särskilt nyttigt men ändå.

Ska börja ta fram böckerna och plugga nu, fast känner mig inte så jättepeppad till det med tanke på att jag inte fattar någonting och vi har inte ens gått igenom skiten. Utan våran lärare bara gav oss saker att plugga till efter lovet utan någon vidare struktur, FUCK LIFE. Men ska plugga som den duktiga pluggnörden jag är och sedan blir det dusch och sova. Imorgon är en ny, underbar dag!

Bloggar nog mer senare ikväll. Vi hörs så länge!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0