Things I hate

  • Jag hatar när folk tvingar mig till saker jag inte vill göra. Bara låt mig va.
  • Jag hatar att prata om känsliga saker eller mina känslor osv.
  • Jag hatar rasister, euw. Folk som tror att bara för att man är från ett speciellt land så ska man vara kriminell osv.
  • Jag hatar folk som tror att dom är så överlägsna/bättre än alla andra. Like whaaat? Finns en sån tjej i min klass och jag stör mig så sjukt mycket på det. Äckligt.
  • Jag hatar folk som tycker att dans inte är fysiskt ansträngande. För det kan jag lova dig, det är det.
  • Jag hatar folk som försöker förstöra ens drömmar. T.ex. Jag: jag vill bli dansare. Dom: du kommer inte kunna bli det du måste träna minst 124234 timmar per dag blablabla. Man ba tack.
  • Jag hatar folk i allmänhet HEHE. Tycker dom flesta är irriterande.
  • Jag hatar folk som spelar. Kanske säger jag älskar dig till folk dom knappt känner. Dude.
  • Jag hatar när folk imiterar eller när dom säger vad jag gör/hur jag är. Jag vet själv hur jag är, jag kan mig själv till 100% och ingenting blir bättre av att du påpekar det. +++ Jag kan mig själv bättre än dig.


Kommentarer
Jennifer

Håller med till 100% :)

2012-03-18 @ 20:41:07
URL: http://happyss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0