The truth is in the tears I cry

Nu är jag hemma efter en lång dag. 
Efter skolan var jag med Jennifer. Vi åkte till Liljeholmsgallerian och letade efter praoplatser. Hittade några intressanta ställen, hoppas dom ringer tillbaka! Vi åt även på en glassbar och det var JÄTTEGOTT! Rekommenderar det starkt, mums! Efter så åkte jag iallafall till Vällingby (Jennifer åkte hem) och letade efter ytterligare praoplatser. Vi får se vart jag väljer sen.

Även om det är torsdag känns det lite som fredag, och det är riktigt skönt! Har inget att plugga så äntligen kan jag bara njuta en kväll utan en massa måste, det var längesedan.

Imorgon ska jag träffa Christoffer, grymt. Men nu ska jag dra och se på Big brother repriset. Bloggar mer senare, puss.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0