Thank god it's friday

Fast nu är det ju inte fredag, utan det är torsdag. Och det betyder att det är fredag imorgon. Härligt!
Dagen har varit riktigt slapp. Efter skolan åkte jag och träffade Elina. Sedan åkte jag hem och gjorde Engelska läxan. Nu är den klar och det känns bra.

Fick värsta shoppingsuget nu! Ska nog åka och shoppa imorgon. Behöver lite nytt i garderoben, känns som att alla mina kläder består av vinter saker just nu. 

Måste även börja söka på "vatten". Vi håller på med ett projekt i skolan och jag jobbar med William och Alma. Vi ska skriva om olika miljö problem som sker med vatten. Vill ju vara lite förbered så vi inte sitter och degar imorgon. Kommer bli bra dag imorgon känner jag på mig. Teknik, SO, spanska och NO. Det klarar man av.

Ha en bra dag gullungar. Nu ska jag se ett avsnitt av Big brother och sedan fortsätta plugga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0