Soulmates

Godmorgon på er!
Idag är det torsdag och det betyder plugg-dag. Herregud vad veckorna går fort. Fast det är iofs bra, för det betyder att det snart är sommarlov! Sommaren 2012 kommer bli grym!

Efter skolan träffar jag på Sofia och hjälper henne med prao. Inte sådär jättespeciellt med det, men ska bli kul ändå wie. Idag har jag bestämt att vara jätteduktig i skolan. Sitta tyst osvosv. 

Måste verkligen vara seriös igen i skolan... Men det är så svårt. Förra terminen hade jag jättemycket flyt, satt tyst, gjorde alla läxor, pluggade konstant. Nu har man liksom tappat suget. Hoppas det kommer tillbaka snart iallafall. Åh, ångest. Aja. Nu ska jag fortsätta fixa mig samt äta lite, eller ja försöka äta lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0