So sick

Har precis målat naglarna, fick bli svarta naglar denna gång.
Ska borsta tänderna och sedan kura ihop mig under täcket med datorn i knät (kommer fan inte få barn om jag fortsätter med att ha datorn så!!). Ska se ett avsnitt av big brother och sedan plugga lite om svenska redovisningen jag ska ha imorgon. Är lite arg för Jonathan svarar inte i skype. Ska träffa grabben imorgon och då jäklar får han en smäll.

Kan btw passa på att säga att dagen varit bra. Fast är riktigt illamående och har jätteont i magen efter att ha ätit en fet meny på mcdonalds med Jennifer. Har inte ätit där på ett halvår så min mage var inte van...

Goodnight.




Ska få honom och lida lite innan jag bestämmer mig för att svara... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0