Pinsam tystnad?

Idag har jag en viktig fråga till er läsare. Brukar ni få pinsamma tystnader med kompisar?
T.ex. folk man inte känner särskilt bra eller inte har så mycket gemensamt med och så är man ensam med den personen. Sannolikheten är ju att det blir pinsamt. Riktigt pinsamt. Så brukar det bli för mig.

Kanske inte med alla kompisar. Men vi säger att jag är med 3 personer, två stycken som jag känner jättebra och den tredje är någon av deras kompisar som jag kanske har träffat 1-3 gånger. Sedan kanske dom där två kompisarna åker hem eller går och gör något. Då tvingas man ju vara ensam med den där personen som man inte känner särskilt bra. Eller om personen åker till samma tunnelbana station osv tvingas man åka tåg tilsammans. PINSAMT! Åh, gud vad jag hatar när sådant händer.

Puss.



Älskar dig bebis. Tänka sig att vi känt varandra i ett år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0