Jurassic park

Sitter med Josefine i soffan. Vi håller på och ser på Jurasic Park, jävligt bra film på en fredagskväll sådär.
Har inte jättemycket att skriva egentligen. Imorgon efter dansen ska jag fortsätta min jakt efter den perfekta vårjackan. Vill så gärna ha en skinnjacka men jag hittar ingen som ser ut så som jag vill ha den. Gah.
Måste även köpa en ny halsduk... Och ett par converse... Och fler kjocktröjor... Och ringar... Och ett par solglasögon... Listan kan bli hur lång som helst.

Men nu ska jag inte klaga över saker jag inte har utan istället vara glad över det jag har. ;) 
Det är ju trots allt långhelg nu, ingen skola förens på tisdag.
Nu ska jag vara social dock. Ha en trevlig kväll. Kolla gärna på Jurassic park.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0