IRRITERAD

Jag har varit grymt irriterad idag.
Vet inte direkt varför. Har bara varit sur/irriterad på allt och alla. Åh, hata människor.
Vill verkligen vrida armen om någon och tugga på personen. Okej, kanske inte men ni fattar.
Har bitit mig i läppen hela dagen (som jag gör när jag måste hålla mig från att slå till någon) så jag känner hur hela min mun värker. 

Hmm. Finns inte särskilt mycket att säga. Ikväll ska jag väl bara ha det trevligt med Josefine och Oskar, sen kanske Veronica kommer förbi också. Kul! Sedan imorgon har jag träning på morgonen, måste träna på min nya koregrafi så det känns perfekt. Måste även in till vårdscentralen och ta spruta mot livmoderhalscancer. Är så irriterad att mamma fortfarande inte har bokat tid dit. VILL DÖDA ALLTING.

Ska iallafall försöka vara lite glad eftersom att jag köpt hem ett par supersnygga jeans.



Tröja - Kappahl tror jag l Linne - Gina tricot l Leggins - Gina tricot


Kommentarer
Sofia

Lingonveckan? ;)

2012-03-17 @ 00:32:07
Jonathan

Du klarar det! Saknar dig!

2012-03-18 @ 11:24:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0