Instagram

Förlåt för den dåliga uppdateringen!
Igår sov jag hos Sofia efter att ha kollat på lite praoplatser till henne. Vi hittade tillslut ett och åkte hem, sen hängde vi där. Standard. 
Idag åkte jag in till Tcentralen med Jennifer och Ellen P och kollade på födelsedagspresenter. Vet inte direkt varför jag följde med, med tanke på att jag inte ens skulle dit. Men aja, det var roligt ändå. Vi blev även jagade av Jesus-Tanten, hahahaha det var så himla roligt. Orkar inte, sitter typ och skrattar just nu.

Nu ska jag se ett avsnitt av big brother sen ska jag nog sätta på en film med mamma. Min dator har fortfarande inget internet så börjar bli lite smått rastlös... Mamma åkte och köpte modem idag men det funkade ändå inte. Suck.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0