I try to tell ya

Härlig vårkänsla man fick idag!
Efter skolan kände jag mig riktigt glad, så jag och Jennifer åkte in till Liljeholmen och kollade på kläder. Blev en milkshake från Mcdonalds på det, och det smakade underbart! Efteråt gick jag iallafall till dansen där vi hade teknik. Sedan åkte jag hem.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Jag vet att klockan knappt är 10 men jag är så himla trött! Helt sjukt hur trött jag är. Imorgon möter jag upp Maria runt kvart i 9. Vi ska redigera våran film. Sedan vid lunch går vi tillbaka till skolan.
Efter skolan ska jag och Jennifer gå och se på Hungerspelen på bio. Kommer bli skitkul. Vet att jag skriver hela tiden nu för tiden att jag varit med Jennifer, umgås mycket med henne men hon är så extremt rolig och man har alltid kul med henne. Och vi har en massa saker gemensamt. 

Nu ska jag gå och borsta tänderna och plugga lite. Godnatt bloggar mer imorgon!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0