I love you like a lovesong baby



Vet att bilden inte var särskilt fin. Alls. Men ni får nöja er med den.

Känns skönt med lite sovmorgon for a change. Ska snart ringa Maria och om typ en halvtimme ska jag åka mot Liljeholmen där vi ska ses. Kommer bli en awesome dag. Ska bli kul att få se filmen också. 
Har inte så mycket att berätta. Efter skolan blir det HUNGERSPELEN med Jennifer. Wehåå!
Och imorgon direkt efter skolan ska jag åka till ett ställe... Berättar mer när jag kommer tillbaka. Har redan packat väskan och är jättetaggad. Kommer dock inte ha internet så kommer tillbaka på söndag.

Fast det är imorgon det. Idag kommer uppdateringen vara ganska bra tror jag.
Nu måste jag sätta på mig lite kläder osv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0