I liked you better before

Hej på er! Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag ska försöka bättra mig. Jag lovar. Not.
Iallafall. Dagen har gått bra. I skolan så redovisade vi våra filmer som vi har hållt på med i några veckor. Tycker att min grupp gjorde en rätt hyfsat bra film, förutom en pinsam scen jag var med i. Haha, alla i klassen skrattade när den kom fram så det kändes väl sådär... Killarnas film var dock skitkul, skrattade ihjäl mig.

Efter skolan var jag med Elsa. Vi mötte upp Alexandra och gick till BK, sedan träffade vi 3 killar, Lack, en gul kille och en till. Kommer verkligen inte ihåg namnet på dom. Vi typ hängde runt lite, det var helt okej men lite segt...
Efter så åkte vi hem till Elsa och sedan gick jag till dansen. Vi övade på attityd och utstrålning, love it!
Älskar när vi tränar på det, så himla kul. Tycker om det mest och teknik, fast jag suger på teknik... Koregrafi är också kul men ja ni fattar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0