Hungerspelen

Nu är jag hemma ifrån att ha varit på bio med Jennifer. Vi såg premiären av Hungerspelen och den var jättebra.
Tänker inte vara kräsen nu, filmen var verkligen OTROLIGT bra men boken var självklart bättre.
Men så är det alltid, om man tänker efter. Så tycker iallafall jag.

Nu ska jag se ett avsnitt av Big Brother sedan ska jag gå och lägga mig. Det är det enda jag hinner göra idag.
Imorgon är det sovmorgon och dagen börjar med en lektion av Teknik. 
Det här blir nog mitt sista inlägg med tanke på att jag ska vara borta hela helgen... Kommer bli jobbigt utan er mina vänner, men vi ses på söndag kväll! Tjarå.



Dagens humör: Toppen.

Dagens höjdpunkt: Hungerspelen. Lätt.

Dagens-att-göra: Se ett avsnitt av big brother. Sova.

Dagens bekymmer: SVENSKA REDOVISNING.

Dagens låt: Awesome - Spoose

Dagen: Faktiskt helt ok. Är nöjd. Även om det var lite segt imorse. 

Nu kan jag sova med ett belåtet léende på läpparna. Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0