Hej MVG

Snackar skype med Malin i hörlurarna samtidigt som jag pluggar inför SO provet.
Det går jävligt bra må jag säga. ;)

Dagen har rullat på. Påvägen till Mami så råkade jag ramla i en lerhög, så det var bara att återvända hem, tvätta av mig, byta om och slänga allt i tvätten. Inte bästa starten på dagen, men efteråt kom jag iväg iallafall. Vi gick mest runt på stan, fick med mig lite fina smycken och kläder hem så jag är riktigt nöjd.

Imorgon ska jag och mamma rensa igenom hela källaren efter grejer osv. Sedan måste jag fortsätta plugga. Så det är det som händer, sen på kvällen åker jag till Sofia och sover över där. Awesome!

Nu ska jag fortsätta plugga, även fast jag verkar kunna allting utantill nu, hihi kolla bara själva. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0