Fake is the new trend and everyone seems to be in style.

Godmorgon tjejer och killar (fast jag tror faktiskt att marioteten som läser detta är tjejer).
Snackar skype med Malin just nu och ska snart försöka få tag i Caroline för vi ska ses idag, wie.
Skulle även ha träffat Tilde senare på kvällen och slaggat där men jag fick inte, så vi får se vad jag gör. :( 
Kommer nog vara hemma och plugga, känner verkligen att jag måste ta tag i skolan mer.

Har inte sådär jättemycket att skriva om direkt.
Sportlovet är så himla skönt och jag har tagit vara på varenda dag så det är jag glad för.
Ska se repris av gårdagens avsnitt av Big brother nu sen ska jag börja fixa mig osv.

Vi hörs senare idag/ikväll. Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0