Chisinau

Hej på er! Har precis kommit hem från träningen och är grymt trött. Ska snart sätta mig ner och börja plugga NO för fullt! Har ju haft prov i SO att plugga till (gjorde den idag, det gick skitbra!) så jag har helt glömt bort NO:n så nu har jag lite att ta ikapp. Men det ska nog löna sig. 

Idag har jag haft halvdag, började runt 12 så det var awesome. Vaknade ju runt kvart i 7 men min kompis ringde mig precis innan jag gick utanför dörren och sa att vi hade halvdag, så jag gick direkt till sängen och sov ett antal timmar. I skolan hände det inte så mycket och när den var slut åkte jag och träffade bästavännen i liljeholmen. Vi gick runt där en stund samt fikade på Waynes och efter det stack vi till dansen. Rolig träning idag eftersom att vi hade på stora golvet. Vi brukar vanligtvis träna i en medelstor sal och det blir riktigt svettigt efter ett tag, så det var skönt med lite frisk luft.

Ska gå och plugga nu, hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0