Changes

Sitter brevid mamma med datorn i knät. Vi ska se på film nu.
Har inte så mycket att berätta. Förlåt för att jag inte har bloggat, men nu är jag tillbaka.
Idag var vi på naturiska muséet med klassen. Det var väl roligt. Imorgon har jag dans, wiho.
Finns inte särskilt mycket att blogga om med tanke på att det inte händer så mycket i livet just nu.
På torsdag ska jag träffa Jonathan...

Aja, nu ska jag se på film. Godnatt!




Jag i 6an... Fyfan vad man har förändrats alltså. Mentalt efterbliven eller vadå?
Fast kan inte direkt säga att jag är särskilt mycket bättre nu heller.
Antar att jag är ganska stolt över mig trots allt. Jag är mig själv i alla lägen och bryr mig inte ett skit om vad andra tycker. Kan vara huuur pinsam, fjantig, töntig, en looser osvosv som helst men jag är mig själv och det är det som räknas. Kommer kunna se tillbaka i livet och vara stolt över mig. För jag lever i nuet och försöker ta vara på varenda sekund. 

Nog med poet snack... Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0