Bloggsug!

Inte bloggat så mycket dom senaste dagarna och det säger jag förlåt för. 
Dessa två dagar har bestått av ångest över prao, ångest över privatlektionen, ångest över skolan, ångest över att inte ha någon fritid efter skolan, ångest över allt möjligt helt enkelt!

Men nu känner jag att jag kan börja slappna av lite. Har fått väldigt mycket gjort den här veckan, och bättre ska det bli. Har nämligen fått prao. Ja, jag Anastasia Mossiaguine kan härmed förklara mig själv som en stolt praoelev av The Naked Juice Bar (nej, personalen är inte tvugna att gå omkring nakna) i T-centralen. Ska bli grymt kul att praoa där och jag är glad över att jag lyssnade på Antons advice. Han praoade nämligen där när han gick i 8an.

Sedan har vi ju privatlektionen. Efter en massa strul om det var värt det, om jag ville slösa mina pengar på det osv så tog jag modet och bokade tid. I måndags hade jag då privatlektionen och det gick toppen! Känns skönt att ha fått en koregrafi. Nu gäller det bara att kötta så den sitter i kroppen när tävlingen börjar. Wish me luck!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0