Ångest!

Är jag den enda som kan få jättemycket ångest över små saker?
Om man t.ex. har tappat bort ens mattebok, om man har glömt och fixa prao eller om man har tappat bort sitt favorit plagg? JAG får iallafall sjukt mycket ångest. Kan typ börja gråta, haha.

När jag får ångest är det inte kul alltså, blir typ deprimerad och mår seriöst jättedåligt.

Mitt ångest just nu är att det är tävling snart och jag måste fixa med koregrafin, men min tränare har privatlektioner varje dag hela veckan så om jag ska ta privatlektion måste jag vänta jättelänge för att fixa tid. Sedan så har jag prao snart och jag har inte hittat något praoplats, PANIK!

Men det blir väl bra tillslut. Jag ska andas lite bara. Imorgon tänker jag åka och kolla runt efter praoplatser hela eftermiddagen innan träningen. Dansen löser sig nog också, ska boka tid imorgon och hoppas att jag får en bra dag. Annars kan jag fråga efter steg av min fina vän Johanna som är riktigt bra med koregrafier. Puss!

Förresten så skrev jag ju för ett tag sedan att jag hade ångest över att jag inte hade någon partner. Har iallafall pratat med min tränare och han ska leta upp någon, om han inte lyckas kommer jag nog dansa med Johanna. Sedan har jag ju Thea i streeten så det är lugnt, synd bara att hon är upptagen på discon. :(




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0