Ångest över skolan?

Jag har väldigt mycket ångest över skolan just nu.
Känner att jag inte har presterat lika bra som jag gjorde förra terminen. Nu i mitten av terminen har jag liksom tappat tålamodet. Man blir tröttare och tar det inte lika allvarligt som man gör i början och i slutet. Men det är så jobbigt! Kommer verkligen känna att jag kommer få ett utbrott snart. Det är sjukt jobbigt att jämt och ständigt behöva fokusera på betygen osv. Gud vad jag hatar nya betygsystemet! Ett misstag och allt blir förstört.

Har tappat suget och börjat prioritera andra saker före läxorna. And that is not good! När jag väl sitter hemma orkar jag aldrig ta upp böckerna och plugga, utan distraheras ofta av datorn eller tv:n. Men det ska det bli ändring på. Jag och Jennifer har bestämt oss för att plugga tillsammans minst en gång i veckan.

Det är då Jennifer jag har spenderat de senaste dagarna med. Hon är en jätterolig tjej som man aldrig har en pinsam tystnad med. Vi disskuterade faktiskt pinsamma tystnader idag och båda kom fram till att vi inte brukade ha det med varandra. Det är ju tur det. 

Nu ska jag gå och försöka plugga, fast förvänta er inget. Kommer nog blogga lite mer senare. Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0