A reason to live

Är ganska peppad just nu eftersom att jag fick höra en rolig sak idag. 
Om allting går som planerat så ska jag, Sofia, Clara, Johanna, Alexandra och Fanny tävla grupp i vår. Skulle vara sjukt kul! Dock har vi inte fixat någon koregrafi osv sedan behöver vi ännu en som "reserv" eftersom att Johanna inte kan vara med i nästa tävling. Men skulle vara sjukt roligt om allting gick igenom. 
Vi ska nog ta privatlektion så snart som möjligt. Tävlingen är ju trots allt om 5 veckor. Är lite halvt stressad eftersom att jag måste sätta min egna singeldans också. Men det går nog bra. Ska nog friträna hela nästa vecka.

En sak som kan bli lite jobbigt är att man kommer få hålla reda på så mycket. Min singel i disco, Johannas par (om vi kommer dansa par i framtiden måste jag kunna den), grupp disco, singel street, Theas och min par, lektionsdanserna, osv. Gah! Men det klarar jag nog. Jag som är så himla bra.

Nu ska jag vara glad eftersom att jag får hålla på med världens bästa sport - disco!

Grupp disco wie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0