28/4

Godmorgon läsare. 
Vet inte direkt varför jag bloggar men kände för det. Ska börja sminka mig och sedan drar jag till skolan om ca 40 minuter. Vet inte vad jag gör efter skolan idag, men vad det än blir så behöver jag inte känna någon stress. Är äntligen klar med alla veckans arbete så resten av dagarna kan jag slappa. Najs!

Träffar nog Caroline eller någon annan rolig idag, eller så får jag försöka fixa prao. What comes first? Har inget mer att tillägga direkt. Borde nog passa på att träffa kompis, eftersom att jag ska friträna varje dag nästa vecka. Kommer bli mycket kött! Vill ju sätta in nya koregrafin i kroppen så fort som möjligt.

Bloggar mer ikväll. Puss sålänge!


Mobba inte bilden! Den är exakt ett år gammal och ska föreställa mig och Magda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0