Whistle baby

Hej på er! Nu har jag hemma. Efter skolan åkte jag hem och åt mellanmål medan jag hade Johannes i luren. Sedan åkte jag till dansen, fick sällskap av Bea och Natha påväg hem. Väl hemma bytte jag om, satte på mig skorna och gick ut på en promenad medan jag pratade med Johannes i luren om allt mellan himmel och jord. Riktigt skönt var det! Men gick iallafall till Vällingby och köpte lite snacks till ikväll. Filmkväll med mamma!

Dagen har varit helt okej men nu känns det ganska underbart, allt är inte riktigt som det verkar... Ska tänka positivt och förhoppningsvis leder det mig någon vart i framtiden. Imorgon är det fest med Elsa, Elsa, Ida, Alexandra och Tilde. Det är ett par riktigt sköna tjejer måste jag säga! Vi ska kanske till och med skapa en blogg tillsammans, hade varit riktigt kul. Vi har inte kommit på något namn bara... Men det löser sig. Men nu ska jag fixa film, puss

Nya drogen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0