Så sliten

Godmorgon! Somnade igår med både smink och kläder på. Najs! Fast nä, känner mig skitsliten nu. Men ah är hos Magda. Kvällen var riktigt najs. Var i Långholmen med massa människor fast det var riktigt segt i början så jag och Elsa stack runt 10 till donken och åt. Sen mötte vi upp ida och Magda men då skulle Elsa dra fast jag följde med dom andra tillbaka. Runt 12 mötte jag även upp dan, Kalle, Robin och Felix. Men sen var det typ bara jag, Magda. Leonie, Fabian, salle, Robin, Benny, Erik b, Erik p, Joakim, Tilde och kollis. Sen tagga alla och då var det bara jag Magda Leonie Fabian salle Robin och Benny.

Idag får vi se vad vi gör, har dans ikväll iallafall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0