Lite tråkiga nyheter sådär...

Är hemma hos tilde just nu så det är därför jag kan blogga. Ville bara säga att uppdateringen kommer vara dålig ett tag framöver då det inte går att blogga via mobilen längre, sorligt nog. Men ska försöka blogga så mycket som möjligt via datorn osv, men eftersom jag knappt sitter vid datorn längre kommer det vara svårt.

Eh ja, dom första dagarna av sommaren har spenderats i långholmen och hemma hos Elsa. Igår gjorde vi ingenting alls, men det var ändå skönt med en slapp dag. Just nu fixar jag och Tilde oss inför ikväll, vi ska strax dra ut och träffa Lara, Alexandra, Ida, Leoine och Simona. Kommer bli en bra kväll hihi. Sover iaf hemma ikväll, pallar inte sova hos kompis då jag har dans imorgon! Men ha det bra så länge mina läsare, uppdaterar så fort det fungerar på mobilen igen. Men annars får ni ha en toppen sommar för det tänker jag ha. Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0