I don't want a perfect relationship; I just want someone who wont give up on me

Hej på er! Statistiken har sjunkit men antar att jag inte kan vara förvånad då uppdateringen inte heller är särskilt bra och det inte finns så mycket att läsa om. Men jag skyller på blogg.se appen!

Är hemma just nu och chillar galet. Åker nog till Tilde senare ikväll & så blir det kanske filmkväll med massa hemma hos Lara, men det är fortfarande oklart!

Igår var jag på hemmafest (haha lame) med Simona, Tilde, Helena(?), Leonie, Louise, Lukas, Johannes och flera andra vars namn jag inte kan. Det var väl helt ok men vi stack till långholmen runt 11, fast det var typ inga där. Alla var väl och kollade på fotboll dom jävlarna! Men ah seg kväll igår, kom hem runt 12 till Tilde och sov där. När jag vaknade imorse stack jag på träningen.

Vi hörs, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0