Hejdå Stokholm!

Hej på er mina läsare!
Det går fortfarande inte att blogga från mobilen (sorry about that) så därför snor jag Tildes dator en stund.
Ja som ni kanske vet eller inte vet beroende på hur nära ni står mig så ska jag och tildeboiii till hennes landställe imorgon, HYPE! Kommer bli fett jävla grymt, bada... Sola... Kolla på snygga killar... Kanske till och med prata med några? Ja ni fattar allt knas som händer när det är fucking Tilde och Anastasia in the house! Tilde har ju redan massa bonde vänner där så dom kan säkert lära mig rida på kor osv, standard grejer där typ...

Annars är livet för jävligt bra, typ. Visst händer lite skit sådär men det har väl alla? Dom senaste dagarna har spenderats i långholmen med bra folk samt hemma (dåligt väder). Men har haft kul iaf för mina bestisar har varit sociala på sms. Tack Lukas & Simon!! 

Sorry för bibeln men har fan saknat att blogga... Älskar er så mycket mina stalkerz. Imorgon runt 1 åker vi iväg på en 4 timmars resa i en lökig bil, najs. Smsa gärna 0767107579 och underhåll mig. :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0