Hejdå Mariaskolan!

Imorgon är det absolut sista gången jag sätter min fot i Mariaskolan... På ett tag.
Haha, det där lät lite fel men ja.

8an har varit riktigt bra i helhet, känner att jag är mycket mer accepterad av min klass (var värre i 7an...) och är nöjd med den. Visst, ibland bråkar man med folk men vadfan folk får faktiskt tåla att man har lite kött på benen. Har iallafall haft sjukt roligt det här året, bildat nya uppfattningar av folk i klassen, både positiva och negativa. Folk jag aldrig hade tänkt att jag skulle kunna tycka om i 7an gillar jag faktiskt nu. Om jag tänker noga så är jag vän med mer eller mindre alla i min klass, sure det finns några få personer man absolut inte står ut med det, men det är väl 3 av 28..? Hur bra är inte det? Förra året hade jag sagt att jag hatade alla utom möjligen Elsa & Elsa, men iår är det andra bullar. Tycker min klass är underbar och längtar över att få lära känna dom på nya sätt och umgås med dom i sen i 9an! Seriöst, tror inte det går en dag utan att jag asgarvar i min skola... Tack så grymt mycket Elsisarna, Alma, Maria, Dione, Jakob, Daniel, Magnus♥, William, Emelie och alla andra i klassen!

Puss! Imorgon träder jag in i skolan med ett léende på läpparna.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0