Hälsningar från landet

Hej på eeer! Vet inte riktigt om ni har saknat mig men har faktiskt saknat att blogga. Blogg.se appen funkar fortfarande inte så vitt jag vet... Är på landet iaf med Tilde fast ska faktiskt hem till Stockholm imorgon. Har saknat mina fina vänner samt familj där! Har inte riktigt några planer om vad jag ska göra men på tisdag har jag iaf spikat att träffa Jonteboii. Awesome! Annars får jag väl se vad som händer, beroende på väder osv. Ska typ regna hela nästa vecka så yeah...

Men tänkte bara skriva att livet är bra, puss på er! Bloggar mer i Stockholm sen för där finns datorn. :) 

Annars har sommarlovet varit bra så länge, kommit över en person så det känns riktigt bra. Haha fan vad emo jag kan va asså. Men gillar faktiskt inte någon eller så just nu, känns skönt att bara ha en massa bra kompisar att fokusera på istället. Men nu ska jag gå och flippa på finaste Jonathan via sms HEJDÅ1!111#1"#1223


Kommentarer
Din stalker

Har saknat dig och dina inlägg jättemycket Anastasia <3<3<3

2012-06-23 @ 23:55:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0