2 dagar kvar!

Hej på er. Förlåt för den riktigt sega uppdateringen!
Har varit på skansen med klassen idag, det var väl kul. Det var många söta killar där så klagar inte.. ;) Slutade även riktigt tidigt, så jag åkte hem en snabbis och åt samt duschade osv. Efteråt gick jag ut i solen, lärde även känna några asschyssta killar! Var med dom en stund, stack på dans, åkte hem och fixade mig lite osv sen stack jag ut till fotbollsplanen och lirade lite boll med dom. Haha, dom måste ha tyckt att jag var efterbliven, kunde knappt passa rakt!

Men åkte iaf till en resturang där mamma var och käkade pizza, och nu kom jag precis hem. Så dagen var allmänt bra! 
Imorgon har jag absolut inga planer, får se vad jag hittar på... Det ska tydligen vara fest någonstans på söder så jag drar nog dit om tjejerna så vill. För övrigt är livet bra. Alla killar har slutat gå i ide och börjat gå ut, så det är riktigt najs när man bor precis brevid en fotbollsplan... ;) Men nu blev inlägget alldeles för långt, hejdå! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0