Wake me up, before you go go.

Godmorning evribadi.

Nu är jag vaken, är lite sisådär ringrostig men det är ingen fara med det. 
Ska strax flytta min stora hög (som består av mig själv, filten, täcket, kudden, pyjamasen och datorn) in till vardagsrummet och vila där istället. Är helt ensam hemma så jag känner mig FRII!

Känner mig iallafall otroligt seg just nu och den här dagen kommer inte gå som planerat.

Ni förstår, detta borde jag egentligen göra:
  • Duscha.
  • Borsta tänderna! Min andedräkt är inte något att bråka med.
  • Åka in till stan.
Istället gör jag detta:
  • Ligger i sängen och försöker vakna till, gjort det i ca 1,5 timmar nu.
  • Försöker nå fram till mobilen, hörde hur den vibrerade. Känner mig älskad som faktiskt fortfarande får sms av folk.
  • Sniffar runt och försöker upptäcka vart den äckliga lukten kommer ifrån. Okej haha jag driver nu.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0