@Sofias place

Hej på er ungar!
Just nu sitter jag och Sofia hemma hos henne. Hon pluggar ryska och jag försöker hjälpa henne, kan dock inte ryska så det går inte sådär jättebra haha.

Idag hade vi även träning, det gick jättebra. Taggade fett mycket i slutet.
Tänker även köpa privatlektion inför tävlingen, ska boka tid osv imorgon och privatlektionen får bli nåndag nästa vecka! Är jättetaggad, tänker vinna hela skiten.

Vi har även snackat med Jennifer så nu är det bestämt, på ett ungefär. Jag, Jacqueline, Sofia, Emmeli och Johanna ska köra grupp på tävlingen! Kommer även köra singel, tänker dock inte köra par den här gången för känner verkligen för att träna på mig själv först. Svårt och göra bra i par ju, så yeah. Men grupp och singel får det bli!

Imorgon ska jag träffa Elina efter skolan. Vi ska bara ses en snabbis, sedan ska jag "hämta upp" Sofia och vi ska dra in till stan och se på kläder osv.

Nu ska jag fortsätta med att vara social mot sofia, pussillipuss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0