Snart faller ens vanliga rytm in...

Snart börjar skolan igen, och det betyder en tråkig vardag för min del.
Vakna, äta, skola, dans, plugga, PLL (samt TVD & GG), äta och sova. 
Trevlig vardag, huh?
Inte direkt något jag saknar.
Eller jo, jag ska erkänna - jag saknar dansen.

Känns lite jobbigt att inte träna, man blir jobbigt stel och ja, allt blir helt jobbigt.
Men ska bli skönt och träffa alla nu efter lovet osv.
Så är det ju bara att kötta, kötta och kötta.
Fyra dagar i veckan var det va? TAGGA!
Kommer dock inte ha någon plats alls för fritid, så hejdå socialt umgänge.
Fast det är inte direkt så att jag är en emoapa där heller, men ändå. (Ska jag vara ärlig trivs jag bättre där än mitt 'vanliga umgäng.) Alla är så snälla och behandlar varandra bra osv, sen dööör jag av skratt hela tiden!

Nu ska jag chatta lite med Fanny samt se på nåt avsnitt av TVD, sen ska jag sova.
Ska även se om någon kan träffa mig imorgon, skulle egentligen träffa en kompis men sen fick jag veta att jag skulle på middag runt 7, så jag "avbokade" eller vad man nu ska säga. Och nu får jag veta att jag kan träffas innan, såå.. VEM VILL TRÄFFA SÖTA LILLA MIG?♥

bildbrissttt.


Kommentarer
A-Amandaa

Hej.

Eftersom det är så många som undrar om hur det var när jag hade en hjärntumör så har jag gjort ett inlägg om det. Tror det finns flera där ute som har varit med om samma sak.

här:

http://vimmelhimmel.blogg.se/2012/january/hjarntumor.html#comment

2012-01-05 @ 12:38:31
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0