Sitter i skolan

Sitter i skolan just nu, vi håller på med nåt engelskt skit.
Är iaf klar så kan chilla lite. ;)

När skolan slutar träffar jag som sagt Elina, höhö. Sen sofia. Sen hem, antar jag. Tror inte jag kommer få sova hos henne igen cutcut.
Måste komma ihåg att boka tid också till privatlektionen!!!!!

11/2!!!!!!!!!!!!!!! TAGGG!!! KÖTTKÖLTTTKÖÖÖÖTTTTTTT
damp. hehe.

Men seriöst, är fett taggad. Årets första tävling, och mitt livs första street! Fast vi får se om jag pallar tävla i det, haha :D Är ju inte precis duktig i det... Men vi får se.
Ska nog iaf tävla grupp i det, kanske kan vi tävla grupp i disco också? Men ja vi får se, det är ju lätt värt för det kostar bara 100 kr för oss i privat.

Men ska fortsätta nu för snart måste vi lämna in engelskan, puss på er.
Bloggar mer ikväll!


Kommentarer
Sofia - Uddevallas största modeblogg!

lycka till på tävlingen :D

2012-01-12 @ 12:22:11
URL: http://smnmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0